Apr 29, 2009

Tak Jadik jugakkkkk

Chewah, kalo jadik pon cam lepas jek dari penjara kasih, muahahaha. Latest news dari singapore, Morbid Angel pon tak jadik perform kat sana. Mmg sah la kene pi metalcamp lagu ni, kalo idak gian wooo, hahahaha. Itu jek aku nak bagitau, TQ.

5 pandangan:

berteromber said...

layan red devil je la kat Bkt Jalil july ni nanti...hehehe..

eddie dewanaga said...

hahaha... gua terasa nak comment something pasal setan merah tu, tapi tak jadik la, all the best jumpa arsenal nanti, kalau tak lepas dgn arsenal, mcm mana nak jumpa anak2 buah rajagobal july nanti...???

Oops!

gua terasa ada org yg tgh jeling gua saat ini... budak2 liverpool.

"..you'll never walk alone..."

"..yup, you are right, you'll never walk alone, bring all of your fans together pegi balik kampung tanam kacang!!.."

eh, gua dah lari topik ni kann!!

Jairo said...

la kat sini pun ada cerita bola...

Takilala said...

cikgu suka main bola,
hari2 cikgu suka main bola,
cikgu sudah tidur,
mari kita mainnnnnnn

Magenta said...

yeah
red devils mai msia
red looser tak iktiraf pon fan dorang kat sini
muahahahahaha