Apr 6, 2009

Printing Baju

Sabtu malam lepas aku pi tolong member aku print baju kat kedai dia. Yang best nyer dia pakai spoder print machine, 8 color 8 panel. Huh, best2. Job yang aku tolong dia ialah T-shirt Jamiroquai, artis interntional yang mai buat konsert kat F1 sepang. Design bagi aku simple, tapi menarik abis, satu kaler jek bikin depan belakang, tapi baju variasi nyer kaler. Tempahan dalam 200 helai, aku cuma dan buat skit bab printing silk screen plastisol dia, drying n packing. lenguh gak la tangan ni, haha. Sesapa yang nak tempah baju pasni aku leh amik order, pasal secara langsung nyer wa dah jadik ejen untuk member aku ni. Dan kalo berpeluang, insyallah aku beli sebijik mesin ni nanti. Chalossss ......


Aku tgh cetak baju sendiri


Adibeast tgh keringkan baju.


Hasil daripada aku, untuk kegunaan sendiri sahaja.



Baju Jamiroquai

6 pandangan:

jairo said...

bro nak buat t shirt mi scusi boleh ka?

Takilala said...

design simple, cun..cun.. Bleh tempah untuk tshirt Manggas gak ni. huhuhu. Harga mcmana? ikut kaler ke design?

auk said...

ikut kaler bro
minimum unit dalam 40 lai
tapi rasa cam tak worth la nak shipping sampai sabah
kalo nak jugak on jek

Rimie Tormenized said...

spider tak troo.

stail naim baru KVLT. expose bawah sinki!!!!

Anonymous said...

bro mana nak dapat supplier untuk blank t-shirt?

zul said...

bro...berapa harga spoder print machine 8 color 8 panelyg member bro guna tu