Feb 20, 2009

Jawab Survey Dapat Sen (duit ler)


Hah, camana tuh? Betoi ka dapat duit?

Apa plak tak betoi nya, dapat la, cuma tau-tau jek la term untuk bikin duit online ni. Dapat 20sen leh terus cash out. At least RM 50. So ni adalah promosi untuk aku carik duit gak la, sekali invite org join bawah kita dapat 40sen tuh, hehehe. Sapa nak bagi 40sen free?

Ok, citer pasal pogram carik duit ikut internet ni, kita ada nuffnang (malaysian company), adsense, bitvertiser dan macam-macam lagi lah. Tapi ini semua kene tunggu orang klik kat iklan dalam page kita baru dapat sen. Nak tunggu orang klik pon leh tahan la berjanggut, sampai kene merayu or buat kempen sesama sendiri la, haha.

Benda yang aku nak perkenalkan ni ialah kita jawab survey, kita dapat bayaran. Soalan akan diberi setelah kita daftar kat http://youthsays.com. So, apa lagi, regisyter la. Tak rugi pon cuba, benda orang nak bagi duit free, sebat jek la. So, cam aku invite korang ni pon leh dapat sen gak. Nak tgk bukti pembayaran ke, ajak ramai2 join bawah aku, biar aku sampai rm 50 dulu, tgk nanti dapat cek ke tak, hehe. Stakat ni lagi RM48.50 lagi utk aku capai target. keh keh keh. Mari-mari mencuba.

1 pandangan:

Anonymous said...

afflifiate company ni tak galakkan kau register sampai 2 - 3 company.. cth nuffnang ... kalau kau qada register ngan yang lain cam advertlets ker status ngko akan jadi non exclusive (par per click ko jadi 15 sen instead of 25sen heheheh) lagi pun kat nuffnang kalau kau non exclusive member ko tak leh join drg punyer contest (contest drg best wooo). check drg punya web for more detail... dia ckp pasal cpm dan mcpm....