Feb 16, 2009

D'Carbo


Kereta korang kureng power? semput? susah nak start pagi-pagi? Kuat bantai minyak?

haaaaaa, sekarang ni ada satu cara yang mana dah dicuba oleh kereta aku, pak aku, mak aku, atok aku, kawan-kawan adik aku. insyallah feedback yg positif aku dapat. benda ni aku nak tolong adik aku, dia dah jadik ejen jual produk ni. so sapa nak try leh kontek adik aku.

OK, secara ringkas pasal benda ni :

D'carbo adalah sejenis minyak yang digunakan untuk membersihkan karbon dalam enjin kereta. Produk ni adalah hasil teknologi yang dibangunkan di German. Yang mana telah mula femes kat negara kita ni. Pembersihan karbon dalam enjin kereta akan mengoptimumkan prestasi enjin. Secara tak langsung jugak, pembakaran petrol dalam enjin jugak akan lebih sempurna. So, bila in terjadi, otomatik kereta kita akan naik skit power dia n jimat skit petrol yang digunakan.

Pada sesapa yang berminat nak try terutamanya di kawasan lembah klang, bleh diract hubungi adik aku (Anip - 0129072855). Lu orang call sama dia kata aku rekemen, dia akan pi buat kat keter hangpa diract. Harga yang adik aku offer RM 40 yang mana lebih rendah dari harga market or dari penjual lain. Market harga dalam RM 52. Adik aku ejen, amik stok sekali berkotak-kotak, so harga dapat lagi murah la, so leh la jual murah kan.

Apa lagi, kalo mau try kasik call cepat2 ahh.

more detail leh usha kat sini :- http://www.dcarbo2u.com



2 pandangan:

Dr. Bentara said...

order obersea boleh ke?

saja je melawak...

Auk's de Nekrademus said...

wa jawab pon dalam melawak gak ah
nak pos benda2 liquid ni dalam malaysia pon tak lepas
o-besi, kompom ahh:p