May 7, 2009

Vociferation Eternity Tee (Real Pix)


pandangan depan dan blakang


Close up

Ini dia hasil dari prototype yg aku up tempoh hari, 100% di print oleh tgn aku sendiri. Walopon ada skit masalah ytime nak print akhirnya siap gak pada 2 Mei 2009 kul 5 pagi. Time gigs MetalcampII, hampir separuh stok dah abis, so tinggal lagi separuh. Alhamdulillah. Sesapa nak beli secara online leh email aku ( auk_s@yahoo.com or nekrademus@gmail.com ). Harga termasuk postage ialah RM35. Nak transfer duit leh pakai maybank kepada akaun 114496049642 di atas nama MUHAMMAD ZAKI BIN ILIAS. Stok skali abis no reprint dah, daie kata nak bikin baju utk album plak pas ni.

1 pandangan:

Takilala said...

nak selai size XL. emel no phone ko kat emel aku: joad696@yahoo.com. nnti senang nak kontek lepas aku bank in. ok..